Amb la voluntat d’informar i millorar els serveis prestats per l’Ajuntament de Llagostera, oferim la relació de serveis amb els compromisos adquirits en termes d’eficàcia i de qualitat i els canals habilitats per a la presentació de queixes i suggeriments.
Missió i objectius
Facilitar l’accés a la ciutadania a la informació́ i la tramitació́ dels serveis que ofereix i gestiona l’Ajuntament de Llagostera.
Avaluar el grau de satisfacció dels ciutadans davant la prestació de serveis i aplicar mesures correctores per tal de millorar-ne l’eficàcia i la qualitat. Simplificar l’accés als serveis potenciant-ne la tramitació́ telemàtica.
Mecanismes i canals per recollir suggeriments, queixes i reclamacions
Per tal de presentar queixes, reclamacions, suggeriments i propostes de millora s’han habilitat i posat a disposició de les persones físiques i jurídiques els següents canals, amb el compromís de ser contestat en el termini màxim de 20 dies hàbils:
*Presencialment al Servei d’Atenció Ciutadana (SAC) situat a les oficines de l’Ajuntament de Llagostera, Plaça del Castell, 1
*Per correu postal adreçat al Servei d’Atenció Ciutadana Plaça del Castell, 1 17240 Llagostera (Girona)
*Mitjançant el formulari de Queixes i Suggeriments disponible des de www.llagostera.cat
*Per correu electrònic: sac@llagostera.cat
*Per telèfon: 972830375
*Per les xarxes socials de Facebook, Twitter
Biblioteca Julià Cutiller
Servei d‘Atenció Ciutadana (SAC)
Oficina de Promoció Econòmica, Ocupació i Pla de Barris
Arxiu Municipal
Espai Jove Ca la Viudi
Escola Municipal d‘Art Pere Mayol
Medi Ambient